Joku turnīrs jeb anekdošu pēcpusdiena

joki

9.februāra pēcpusdienā Smiltenes vidusskolas 7., 8. klašu skolēni piedalījās Joku turnīrā. Bija jāveic arī sagatavošanās darbs. Katram skolēnam bija jāsameklē trīs anekdotes, kāda no šīm anekdotēm vizuāli skaisti jānoformē un jāiesūta tās savai latviešu valodas un literatūras skolotājai.
Joku turnīrs iesākās ar skolotāju priekšnesumu!
Pasākuma dienā katras klases pārstāvis izlozēja 3 anekdotes, kuras īsā laikā, 20 minūtēs, bija jāiestudē un jāparāda pārējo klašu skolēniem un skolotājām. Skolēni kopā ar savām audzinātājām vai latviešu valodas skolotājām devās uz mēģinājumu klasēm. Tika pielaikoti arī līdzpaņemtie tērpi, maskas un dažādas dekorācijas.
Pēc noteiktā laika skolēni atgriezās zālē. Izrādes varēja sākties! Katrs skolēns, kas piedalījās izrādē, ar savu sniegumu iepriecināja skatītājus.
Bija ļoti patīkami raudzīties, kā skolēni iejutās gan dzīvnieku, gan dabas objektu, gan dažādu profesiju cilvēku lomās.
Skolēni varēja nobalsot par vislabāk izdevušos priekšnesumu. Visvairāk balsu ieguva 8.c klases jaunie aktieri.
Pasākuma laikā klātesošie varēja aplūkot arī glīti izveidoto un noformēto anekdošu izstādi.
Lūk, ko par Joku turnīru domā paši skolēni:

  • pasākums man ļoti patika, jo bija interesanti,
  • patika smieklīgie tērpi, ko bijām izveidojuši mēģinājuma 20 minūšu laikā,
  • domāju, ka šādus pasākumus vajadzētu rīkot vairāk, jo, lai arī man bija mazliet neērti, uzstājos labprāt,
  • bija jautri skatīties šos labi iestudētos priekšnesumus,
  • mums katram bija dota iespēja iejusties aktiera  vietā un parādīt savas prasmes,
  • man šis pasākums ļoti patika, jo tas satuvināja klasi un varēja labi pavadīt laiku,
  • jautri bija skatīties, kā 8.c klases bērni attēloja savas anekdotes,
  • iepriecināja skaisti noformētās anekdotes.

/7.b klases skolēni/

  • Joku turnīrā uzzināju jaunas anekdotes, kā arī to, ka klasei jābūt saliedētai,
  • šajā pasākumā varēja labi izsmieties,
  • es ieguvu skatuves pieredzi, iemācījos būt droša uz skatuves,
  • es iemācījos pārvarēt bailes no skatuves,
  • man ļoti patika uzstāties,
  • bija jāsaņemas un jāizdara uzdotais darbs kā kolektīvam, nevis tikai atsevišķi meitenes vai zēni.

/8.d klases skolēni/

  • Pasākums bija ļoti lielisks, man patika; bija interesanti paskatīties, kā citi sagatavojās priekšnesumiem pa 20 minūtēm,
  • daži priekšnesumi, protams, lika arī pasmieties,
  • pasākumā virmoja laba aura un gaiss; varēja patīkami pavadīt laiku ar klasesbiedriem,
  • domāju, ka konkursa rīkotāji bija pacentušies,
  • galvenā nebija balva, bet gan tas, ka mūsu klase vairāk saliedējās kā kolektīvs; no pasākuma aizgāju ar smaidu,
  • kad gatavojāmies izrādei, bija ļoti jautri; centāmies no visas sirds,
  • patīkami bija klausīties vēl nedzirdētas anekdotes, tāpēc no sirds varēju izsmieties,
  • pasākuma laikā jutos ļoti labi,
  • varēja just, kā saliedējas arī klase ar klasi,
  • jāskatās tikai, lai piedāvājumi neatkārtotos,
  • ļoti patika tieši gatavošanās brīdis,
  • būtu labi, ja kaut ko līdzīgu varētu atkārtot,
  • man pašai varbūt tik ļoti nepatīk uzstāties, bet patīk skatīties, kā citi to dara,
  • atveidot anekdotes bija laba ideja, jo tās ir īsas, smieklīgas un nebija garlaicīgas.

/8.a klases skolēni/

 Smiltenes vidusskolas latviešu val. un literatūras skolotāja

Regīna Melzoba

Blog Attachment