Matemātikas skolotājai – daudz jaunu palīgu!

mat8m

Kā notiek tad, ja klasē vienlaikus strādā vairāki skolotāji un tie ir paši skolēni? – Mācību stundā valda ļoti radoša atmosfēra un nav neviena, kurš vienaldzīgu skatienu raudzītos laukā pa logu. Jo visi strādā un garlaikoties nav ne laika, ne iespēju. Neizskatījās arī, ka kāds tāpēc būtu noskumis.
7.februārī, matemātikas stundā, puse 12.b klases skolēnu iejūtas skolotāju lomā, pārējie – pētīja jauno skolotāju sagatavotos plakātus, uzdeva jautājumus un centās iespējami vairāk atcerēties… Mācību stundas temats – funkcijas. Plakātu – katru par citu jautājumu – gatavoja divi skolēni. Stundas laikā visiem tika dota iespēja būt gan skolotājiem, gan skolēniem.
“Patiesībā jau to visu esam agrāk mācījušies. Nākamajā mācību stundā būs kontroldarbs, tāpēc nolēmām atkārtot un nostiprināt tās zināšanas, kas varbūt mazliet piemirsušās,” stāsta matemātikas skolotāja Dace Ciekure. Savstarpējo mācīšanos savās mācību stundās viņa praktizējusi jau vairākkārt un atzīst – šādas stundas lieliski bagātina mācību procesu un arī jauniešiem tās parasti ļoti patīk.
Mācību stundas beigās skolēni novērtē gan savu, gan pārējo skolasbiedru veikumu. Izvērtē ieguvumus un arī neveiksmes, kuras ar uzcītību un darbu var pārvērst labās atzīmēs.

Baiba Vahere