Vai mūsdienu arhitekti idejas rod senajā Ēģiptē?
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: Jaunumi, Kompetenču pieeja mācību saturā
14.decembrī 12.a klases skolēni izzināja piramīdas skolotāju Valdas Cirītes un Daces Ciekures sadarbības stundā. Par to, kas un kā bija stundā, vislabāk zina stāstīt paši skolēni.
- Stunda bija interesanta, neikdienišķa. Šāds mācību priekšmetu kokteilis izvērtās lieliskā spēlē un risināšanā, un domāšanā. (Jānis Gailītis)
- Šī stunda bija ļoti veiksmīgs pierādījums tam, cik noderīgi ir jaunais saistībā ar kompetenču izglītību. Stundas tēma – piramīdas-, tajā veiksmīgi tika iekļauts latviešu valodas zināšanu pielietojums, analizējot tekstu, ka arī veicām sistemātisko matemātisko analīzi par mītiem un patiesību 3 piramīdu celtņu kopsakarībās.(Madara Māra Grigore)
- Darbs stundā bija interesants, neierasts. Interesantāk rēķināt uzdevumus, zinot šādus faktus. Es šāda tipa stundas atbalstu. (Monta Sileniece)
- Man patika šī stunda, bija interesanti uzzināt par piramīdām, kā arī rēķināt uzdevumus. Šķiet, ka ietaupās laiks, apvienojot mācību priekšmetus. (Elizabete Kokarēviča)
- Šāda veida stunda bija interesantāka kā ierastās stundas, jo tika apvienoti 2 mācību priekšmeti. Vajadzētu atkārtot. (Elīna Skopāne)
- Interesanti, citādāk nekā ikdienā. Patika, ka var apvienot 2 mācību priekšmetus un reizē domāt par diviem. (Rūdolfs Markss)
- Ļoti patika šī stunda. Vēlētos vēl šādas. Sajutos kā mūsdienīgā stundā! Paldies skolotājām! (Kristiāns Elvis Šmulāns)
- Stunda interesanta, jo tajā bija apvienoti 2 mācību priekšmeti.(Jana Marta Ivanovska)
- Ideja ir laba, bet grūti apvienot divus mācību priekšmetus viena stundā, it īpaši, ja pirmo reizi notiek šāda veida stunda.(Druvis Čakarnis)
- Man šī stunda šķita interesanta, jo tā nebija, kā ierasts, bija kaut kas citādāks. Bija diezgan grūti ātri pārslēgties no latviešu valodas uz matemātiku, taču tas bija interesanti.(Lauma Melece)