Atbalsta iespējas – arī otrajā semestrī un attālināto mācību laikā

Coronavirus Outbreak. Lockdown and school closures. School boy with face mask watching online education classes feeling bored and depressed at home. COVID-19 pandemic forces children online learning.

Smiltenes vidusskola piedāvā dažādas atbalsta iespējas visu klašu skolēniem arī attālināto mācību laikā. Labi apzināmies – piekūst ne tikai skolēni, bet arī pieaugušie, tāpēc esam gatavi sniegt palīdzīgu roku ikvienam. Gan ar konsultatīvo atbalstu par to, kā risināt aktuālos jautājumus, gan ar konsultācijām dažādos mācību priekšmetos.

Palīdzība visbiežāk vajadzīga skolēniem, kuriem kāds temats sagādā īpašas grūtības vai arī uzdevumu izpildei nepieciešams ilgāks laiks nekā citiem.

Iespējams, skolēnam attālināto mācību laikā ir ierobežotas iespējas izmantot tehniskos līdzekļus. Arī tad lūgums neklusēt un lūgt atbalstu.

“Eiropas Sociālā fonda projekts “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai” nodrošina iespēju palīdzēt 1.- 6.klašu skolēniem. “To var piedāvāt bērna skolotāji, mācību laikā konstatējot nepieciešamību mācību satura vai konkrētu prasmju (piemēram, lasītprasmes) apguvē. Palīdzību var lūgt arī vecāki, sazinoties ar bērna audzinātāju,” informē Smiltenes vidusskolas projektu vadītāja Inga Deigele. “Ja bērns regulāri izpilda visu uzdoto, skolotāji attālināto mācību laikā par grūtībām, kas atrisinātas mājās, var arī neuzzināt. Tāpēc lūdzam vecākus neklusēt! Ja nepieciešama palīdzība, sakiet un skola, individuāli sazinoties, lems par iespēju nodrošināt skolotāja palīga atbalstu.”

Projekta “PuMPuRS” atbalsts skolēniem un arī skolotājiem

“Šajā semestrī projekta “PuMPuRS” atbalstu matemātikā, latviešu valodā, vēsturē un vācu valodā saņem 35 piekto līdz divpadsmito klašu skolēni,” informē projekta koordinatore Smiltenes novadā, skolotāja Vita Leite. “Konsultācijas lielākoties notiek attālināti. Ja nepieciešams, iespējamas arī individuālas konsultācijas klātienē, ievērojot valstī noteiktos piesardzības pasākumus.”

Pirms tam vecākiem jāsazinās ar klases audzinātāju, jāuzraksta iesniegums par atbalsta nepieciešamību. Konsultācijas tiek sniegtas pēc individuāli izstrādāta plāna. Projekta “PuMPuRS” ietvaros skolēns var saņemt arī konsultatīvo atbalstu par to, kā risināt sev aktuālos jautājumus. Psiholoģiskā atbalsta sniegšanā un konsultēšanā tiek iesaistīts skolas atbalsta personāls vai skolotājs, kuram skolēns uzticas visvairāk.

15.martā projektā “PuMPuRS” strādājošajiem skolotājiem notika supervīzijas, ko vadīja sertificēta supervizore no Liepājas – Līga Zvaigzne. “Skolotāji dalījās pieredzē. Tā bija laba iespēja saņemt supervizores un arī kolēģu atbalstu, kas ļoti uzmundrināja,” stāsta Vita Leite.

Teksts: Baiba Vahere

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux