Darbinieki: 5.-9.klašu skolotāji
Aiga Sorokina

Smiltenes vidusskolā māca angļu valodu. Koordinē skolēnu pašpārvaldes darbu.
Skolotāja Aiga Sorokina: “Novēlu visiem jūras spēku un dziļumu!”
Aigars Apinis
Smiltenes vidusskolā māca teātra mākslu, kultūru un mākslu.
Andris Karlsons
Smiltenes vidusskolā māca dizainu un tehnoloģijas.
Ārija Veitmane

Smiltenes vidusskolā māca krievu valodu.
Dace Rudzīte

Smiltenes vidusskolā māca mūziku.
Didzis Gaismiņš
Smiltenes vidusskolā māca dizainu un tehnoloģijas, digitālo dizainu.
Skolotājs Didzis Gaismiņš: “Smiltenes vidusskolā jūtos tikpat labi kā Rīgas Franču licejā!”
Edgars Jansons

Smiltenes vidusskolā māca sportu un veselību. Audzina 9.b klasi.
Gundega Upeniece

Smiltenes vidusskolā māca angļu valodu.
Ilga Ozoliņa
Smiltenes vidusskolā māca matemātiku. Audzina 5.d klasi.
Ilma Reimane

Smiltenes vidusskolā māca fiziku, matemātiku. Audzina 7.c klasi.
Ilma Sīmane
Smiltenes vidusskolā māca vizuālo mākslu, dizainu un tehnoloģijas. Audzina 5.a klasi.
Ilva Dūmiņa
Mg.paed., vizuālās mākslas un mākslas vēstures skolotāja kvalifikācija. Smiltenes vidusskolā māca sociālās zinības un vēsturi, teātra mākslu, kultūru un mākslu. 5.b klases audzinātāja.
No visa var smelties iedvesmu un mācīties. Ja atver logu uz pasauli, kas šķiet parasta un ikdienišķa, vienkāršās lietās var saskatīt lielu bagātību. Vēlos parādīt ierasto no cita rakursa – zars, kas mētājas ceļmalā, piepēm un ķērpjiem apaudzis koka stumbrs, smalks līniju ritms pļavas zālē, izsmalcināts lapu tīklojums – tas viss ir mums apkārt un var tapt par mākslas darbu. Jāmācās ne tikai skatīties, bet arī ieraudzīt. Lai cik attīstīta būtu radošā domāšana, lai cik smalki izkopta redze, dzirde, – tas vēl negarantē, ka cilvēks sapratīs cilvēku, tas viss vēl neattīsta spēju līdzi just, būt atsaucīgam, cilvēcīgam. […] Estētiskā baudīšana var būt tikai pakāpiens, lai uzkāptu galvenajā cilvēka audzināšanas virsotnē, kur māksla kļūst ne tikai estētiskās baudas avots, ne tikai ceļš, kā atklāt sevī spēju priecāties par dzīves skaistumu, bet arī līdzeklis, kas attīsta patiesu laimes sajūtu: cilvēcisku smalkjūtību, līdzjūtību – tas nozīmē patiesu atbildību par dzīvi, spēju cilvēciski savstarpēji kontaktēties. /B.Ņemenskis/
Integrētas vizuālās mākslas un dabaszinību nodarbības sākumskolā: skolotāja Ilva Dūmiņa
Inese Lipstoka

Smiltenes vidusskolā māca latviešu valodu un literatūru. Audzina 4.a klasi.
Inga Lapiņa

Smiltenes vidusskolā māca angļu valodu.
Inga Strazdiņa
Smiltenes vidusskolā ir koncertmeistare.
Inga Zariņa
Smiltenes vidusskolā māca bioloģiju. Audzina 8.c klasi.
Ingūna Rulle

Smiltenes vidusskolā māca ģeogrāfiju un sociālās zinības. Audzina 10. klasi.
Iveta Krūmiņa

Smiltenes vidusskolā latviešu valodas un literatūras skolotāja. Direktores vietniece.
Par savas dzīves lielāko aizraušanos uzskatu tekstu: daudz lasu, rakstu, pētu, sajūsminos, analizēju un iegūto materiālu labprāt izmantoju arī darbā. Mīlu gadalaiku pārvērtības, īpaši pavasarī, kad daba mostas un katra diena ir īsts brīnums. Labprāt šos skaistos mirkļus iemūžinu fotogrāfijās. Esmu cilvēks, kam patīk neliela sabiedrība – vistuvākie cilvēki – un kas no visām cilvēku grupām vislabprātāk izvēlas saskarsmi ar bērniem.
Jana Vīksna
Smiltenes vidusskolā māca latviešu valodu un literatūru. Ir 7.b klases audzinātāja.
Jānis Celmiņš

Smiltenes vidusskolā māca ķīmiju.
Nopelniem bagāts skolotājs, bet sirds dziļumos – Lizuma puika









