Jauniešu radošā ideja, kā mācīties bioloģiju
11.a klases skolnieces Elīza Daktere, Marta Rabāce, Sabīne un Marta Marksas 12.septembrī bioloģijas stundā prezentēja dzīvnieku šūnas uzbūvi un funkcijas, parādot, ka mācību process nemaz nav tik sarežģīts, ja izmanto pareizas un garšīgas met..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā
JAUNLATVIEŠI TEKSTLODZIŅOS
8.novembrī 10. b klases skolēni apvienotajā vēstures un informātikas stundā kopā ar skolotājām Sandru Pakuli un Dainu Zelmeni mācījās, kā meklēt un loģiski strukturēt informāciju par Latvijas vēsturē nozīmīgiem notikumiem, kas veicināja Latvij..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā,Vidusskola
Kā Excel programmā funkcijas bīdījām
18.oktobrī skolotāja Valija Brence un skolotājs Andrejs Miķis 10.b klases skolēniem vadīja stundu par funkciju pārbīdēm, izmantojot Excel programmu. Stundā skolēni mācījās savienot zināšanas un prasmes, kas līdz šim tiek mācītas divos daž..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā,Vidusskola
KĀ VISU PASAULI IETILPINĀT VIENĀ PAPĪRA LAPĀ?
30.oktobrī 6.a klasē skolēni skolotāju Ritas Rozītes un Montas Konstantes kopīgi vadītā matemātikas – dabaszinību stundā mācījās, kādi ir mērogu veidi, kā saprast, aprēķināt mērogu un lasīt to kartē. Stunda sākās ar jautājumu, kā vienā papīra ..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: 5.-9.klases,Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā
Kāda ir enerģijas un saldināto dzērienu ietekme uz dažādām vielām un cilvēka organismu?
6. decembrī 9.c klases skolēni apvienotajā ķīmijas un sporta stundā kopā ar skolotājiem Jāni Celmiņu un Jurģi Jurku noskaidroja enerģijas un saldināto dzērienu ietekmi uz dažādām vielām un cilvēka organismu. Skolēni pirms nedēļas bija uzsākuši..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: 5.-9.klases,Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā
Kādi ir kukaiņu uzdevumi dabā?
4.aprīlī skolotājas Annas Lavrinovičas vadībā 8. C klasē bioloģijas stundā skolēni mācījās par kukaiņu nozīmi dabā. Jaunajā kompetencēs balstītajā pieejā būtiska nozīme ir domāšanas prasmju attīstīšanai, tāpēc stundā skolēni mācījās iedziļināt..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: 5.-9.klases,Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā
Kas iedvesmo ceļot?
9.maijā skolotāja Aiga Sorokina 6. a klasē vadīja atklāto stundu angļu valodā ar mērķi attīstīt domāšanas prasmes. Domāšana un radošums ir caurviju prasme, ko skola izvirzījusi par prioritāro, ieviešot jauno izglītības satura reformu. Skolotāj..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: 5.-9.klases,Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā
Kas raksturīgs renesanses laikmetam zinātnē, kultūrā, literatūrā?
Kas raksturīgs renesanses laikmetam zinātnē, kultūrā, literatūrā? Uz šo jautājumu 2.decembrī atbildes meklēja skolotājas Sarmīte Rīdere un Ilva Dūmiņa, vadot sadarbības stundu latviešu valodā un kulturoloģijā kopā ar 10.a un 10. b klases skolē..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā
KRUSTĀM ŠĶĒRSĀM CAURI RENESANSEI
17. oktobrī Smiltenes vidusskolas 10. a klases skolēniem bija iespēja vispusīgi izzināt renesanses īpatnības gan mākslā, gan literatūrā skolotāju Sarmītes Rīderes un Viljas Mauriņas kopīgi sagatavotajā stundā. Stundas gaitā skolēni gan aktuali..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā
Kur meklēt Latvijas upju pietekas un kā to stāstīt krievu valodā
31. janvārī 9. c klases skolēni skolotāju Ingūnas Rulles un Elitas Tilčikas kopīgi vadītajā stundā kartēs iezīmēja Latvijas lielāko upju pietekas un apguva ģeogrāfiskos terminus par upēm latviešu un krievu valodā. Stundā skolotājas nemanāmi pā..
- Autors: Dace Ciekure
- Sadaļa: 5.-9.klases,Jaunumi,Kompetenču pieeja mācību saturā